środa, 17 czerwca 2015

Odmienna - Historii osobistej kawałek

Inna
Odmienna
Nierozumiana
Odrzucona
NieTaka
Samotna
Zalękniona
Nadwrażliwa

W słabości moc się doskonali

Wyjątkowa
WłaśnieTaka
Silna
Odmienna?
Akceptowana
Kochana
Kochająca
Wrażliwa
Dzika

Wilczyca



Moją przeszłość i teraźniejszość łączy zdanie, jakie mi na każdym etapie rozwoju towarzyszyło. W słabości moc się doskonali. Czułam, że ma ono niezwykłą moc, teraz odczuwam ją szczególnie silnie. 
Poczucie samotności, odrzucenia, związane z ciągłym byciem w mniejszości, lub gdzieś z dala od większości, bycia gdzieś pomiędzy, długo mnie przytłaczało. Zaczęło wpływać na moje decyzje dotyczące tego, co chcę i jak robić w moim życiu (zawodowo, osobiście) byle by w końcu przestać być aż takim odmieńcem.

Na szczęście dziś już nie mam wątpliwości, co do tego, kim jestem, czego chcę i co pragnę robić. Odkrywam ogromną siłę w byciu Odmienną, podążania trochę pod prąd, ale za to w zgodzie ze sobą. Doświadczam tego, że są ludzie, choć dalej w mniejszości, którzy odczuwają podobnie, mają podobna otwartość i pragnienie rozwoju. Choć z mniejszością, ale przeżywam niezwykłą moc, jaką daje przynależność, wataha, duchowa rodzina. Jakkolwiek to nazwiemy, wiem już, że ludzie podobni znajdą się w każdej mniejszości i odnalezienie jej jest o wiele cenniejsze niż podporządkowanie się, komuś, czemuś, podążanie z ogólnie utartym nurtem. Wspólnota, społeczność, jaka się wytwarza wśród SWOICH pozwala na to by dotychczasowa słabość mogła zamienić się w siłę. 

Tym samym pragnę podzielić się wnioskiem, jak ważne jest to, aby na pewnym etapie swego życia wybrać się we własną podróż w celu doświadczania, odkrywania, bo dotychczas znane środowisko może nie mieć wystarczających zasobów abyśmy mogli w nim kwitnąć i się rozwijać na miarę własnych możliwości. Zatem odważmy się robić rzeczy, które wcześniej wydawały nam się nieosiągalne, niemożliwe lub o których zawsze na dnie serca marzyliśmy. Podążajmy za swym wewnętrznym głosem, impulsami intuicji, podświadomości. 

Dziś mówię o sobie Wilczyca, co oznacza moją dziką naturę, spontaniczną, energiczną, intuicyjną, silną, magnetyczną. I odkrywanie tej części siebie wiąże się z różnymi konsekwencjami, ale nie muszę już ich się bać. Oswoiłam, zaakceptowałam, że będąc sobą nie jestem idealna, zmieniam się, popełniam błędy i nie każdemu się podobam, ze swoimi poglądami i wyborami. Dziś to mi daje siłę, kiedyś ją odbierało. 

Zamieniaj swoje słabości w siłę, pozwól sobie na bycie przy sobie, czyli bycie wiernym temu, co naprawdę czujesz, myślisz. Bo są na świecie ludzie, którzy maja podobnie. Trzeba tylko robić swoje a oni zwyczajnie się znajdą, ujrzysz ich, spotkasz, by doświadczyć mocy, jaka płynie z przynależności. Jakie zwierzę Ty w sobie odnajdziesz, odnajdujesz?

Pozdrowienia z odwagą mówienia o sobie, 
Wilczyca
Dorota Komasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz